wybranych kategorii
gastronomicznym („must be brands") dla wybranych kategorii produktów
(wody mineralne, napoje, kawa, herbata, piwo, lody): * źródła
informacji o nowych produktach (obecne oraz preferowane); * procent
punktów gastronomicznych posiadających licencję na sprzedaż alkoholu
(piwo, wino, alkohol wysokoprocentowy); * obecność marek dla wybranych
kategorii produktów (wody mineralne, napoje gazowane, napoje
niegazowane / soki, herbata, piwo) Produkty: * kryteria wyboru marki dla wybranych kategorii produktów; *
kluczowe marki / produkty, które powinny być obecne w każdym punkcie
· Trendy na rynku
gastronomicznym: * przynależność do sieci gastronomicznych: * dostęp do
Internetu/ składanie zamówień towaru przez Internet; * możliwość
przyjmowania płatności kartami płatniczymi; * opinia restauratorów na
temat perspektyw rozwoju rynku gastronomicznego, typów klientów,
otwieranych typach punktów itp.